RENDEZVÉNYEK

EDUTIME - Magyar Termék online marketing fórum

Szeptember közeledtével, ahogy a diákok beülnek az iskolapadba, úgy kínáltunk mi is számotokra hasznos tudásszerzési lehetőséget az aktuális marketing trendek és márkaépítési stratégiák területén. Tudjuk jól, hogy a sikeres munkához elengedhetetlen a folyamatos tanulás és új ismeretek elsajátítása. Ezért tartottuk meg az EduTime eseménysorozat ingyenes online marketing fórumát.

AZ MBH BANK AGRÁRCENTRUM BEMUTATJA: 9. AGÓRA KONFERENCIA JÖVŐBIZTOS STRATÉGIÁK, VEVŐSZERZÉS A ROBOTOK KORÁBAN

A világgazdaságban zajló folytonos változások, az energiaárak ingadozása, valamint a hazai infláció
mértéke továbbra is komoly befolyással bír a magyar vállalatok mindennapjaira.
De mikor és hogyan térhet vissza a vevők vásárlási kedve, és van-e esély arra, hogy a közeljövőben
ismét meredek felszállóágra kerül a magyar kereskedelem? Egyáltalán mit tartogat a cégek számára
az elkövetkező időszak, és mire kell készülni, hogy megtartsák a piaci pozíciójukat?

Magyar Termék Aréna az EFOTT fesztiválon

A Magyar Termék Nonprofit Kft. az Agrármarketing Centrummal együttműködve négy napig minden eddiginél nagyobb standdal jelent meg az egyik közkedvelt nyári zenei fesztiválon, az EFOTT-on.

EDUTIME üzleti reggeli II.

Tavasszal indított EDUTIME üzleti reggeli sorozatunk következő témája a generációváltás és bizalmi vagyonkezelést volt, amiről minden gazdasági szervezetnek beszélnie kell.

Hazai Szépségek by Női szeparé

A magyar kozmetikai márkák kihívásait és céljait felkutatva rendeztük meg május 31-én Női szeparé rendezvényünket. Házigazdánknak, a PANDHY'S-nak, az egyik első szépségipari védjegyhasználó márkának köszönhetően az impozáns környezet is biztosított volt.

MAGYAR KINCSEK PROGRAMSOROZATUNK 14. ÁLLOMÁSA

Partnertalálkozónk a Palócföld csodáit mutattuk meg vendégeinknek.